Lättlurad

Jag går på allt för många erbjudanden som kommer med posten. Förra veckan fick jag ett erbjudande från mama. En tidning alltså. Man skulle få en bra välkomstpremie och 3 nr för typ 59 kr. Perfa! Nu kommer jag inte ens ihåg vad det var för present man skulle få. Tror det var smink... + att jag fick beställa en barnfilm för endast 39 kr!! (Lurad)

Och nyss skickade jag in så jag kommer få Kattis&Co med posten. Kattis fucking Ahlström, den gamla haggan. Hennes tidning ska jag prenumera på OCKSÅ. Men jag kunde bara inte tacka nej till en klocka, en väska, en scarf och en sjal. 3 nr av hennes tidning skiter jag lite i. Men men. Måtte jag komma ihåg att säga upp dessa prenumationer sen. Orka betala för tidningar då man inte får presenter varje gång...
Jag brukar göra så. Säga upp dom fort som fan. Sen skickar dom nya erbjudanden och bönar och ber om att man ska komma tillbaka. Har dom nåt att komma med så kommer jag tillbaka. Lättköpt som fan.

Bäst var nog ändå när jag köpte en julklapp till mamma förra året och fick en biobiljett på köpet! Hur bra är inte det? 2 flugor på smällen! Den biljetten skulle jag vilja utnyttja nästa helg då "Black swan" går på bio. Nu måste jag bara gå på jakt efter en biodejt. Bara till att räcka upp handen om nån är på!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

haha känner igen det där...väntar själv på en premie som kommer när som helst :)

2011-02-25 21:11:05
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0