Ljusa dalen

Det hade lättat i snöovädret när vi åkte vid lunchtid idag. Skönt. Så vi kom fram till Ljusdal i säkert förvar.
Nu sitter jag och har Amandas blingbling på mig. Känner mig het. Väntar på att maten ska hamna på bordet. Underbart att komma hit och bli ompysslad :D Vi gav en liten present för vår uppskattning iaf, en tidig alla hjärtans dag-present som blev ett örngott där det står "världens bästa mormor" på. Snällt va? :) Måste försöka jobba upp min karma eftersom den tydligen straffar mig om och om igen. Skänkte även 30 kr till "Barnhjärtan". Googla och skänk ni med! 30 kr har man råd att lägga ut på sånt. Bara att skicka sms.

Isabelle sitter och sjunger och babblar och leker utav bara den med alla sina grejer hon har här.
I kväll blir det fredagsmys. What else?




Enda bilderna jag hittade på denna dator :)
Trevlig helg allihopa, för det ska jag ha!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0