Mask

Efter en dag på sexan är jag fullkomligt slut. Förra gången la jag mig vid nio och det blir samma sak denna gång känner jag. Var lite kaotiskt i morse för det var stängt där man hämtar kläderna. Varför ska det bli problem så fort jag ska göra nåt? Sprang omkring som en yr höna och svor utav bara den. Och är det kul att betala sin parkering på 30 spänn då man ska vara där och jobba? Sjukt att inte vikarier får parkeringstillstånd. Själva arb.dagen gick någorlunda bra iaf förutom en incident jag inte kan tala högt om... + att jag har haft huvudvärk heeela dagen. Jaa jag klagar och tänk för att det får jag!

Hämtade stumpan på dagis. Och när jag är extratrött så blir hon extrajobbig. När vi hoppade ur bilen bestämde hon sig för att sätta sig ner och äta snö. Ryggsäck, kassar, kanin i ena handen och en tungklump i den andra. Såna gånger får jag psykbryt och skulle helst bara gå in och låta ungen sitta ute och äta sin snö i fred. Tommie kör med den gamla klassikern: "Du får mask i magen". Skiter väl hon i. Maskar är ju roliga!
Nä, man skulle haft ett hus med högt staket runtom så kunna hon sitta där ute. Eller kanske ha en hundgård? Mmm...jag vet...nu går jag för långt. Men jag är så jävla trött och irriterad idag.

Tog en sväng med pulkan till solbågen iaf. Skönt att få lite luft.
Nu ligger min lilla snöätande, maskbärande grodboll och sover. Och det ska jag också göra. God natt!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0