Mmm...

Idag kom mammsen på besök. Passade såklart på att träna lite. Blev kort men intensivt. Hann även med lite handling. Korvpytt till lunch, spenatsoppa till middag!

Isabelle är pigg men är kass i kistan. Vi är hos Tommie nu. Hon ska få sova här i natt för dom frågade om jag kunde jobba på sjukhuset i morgon. Det var ju så längesen, så det ska bli kul med lite omväxling. Eller är det vinterkräksjukan så man ska vara den "lortiga" igen? Det återstår att se. Alltid lika spännande att komma dit. Man vet aldrig vad som väntar :)

Just nu är jag enormt sugen på den kalla oboyen Isabelle suger i sig...
För övrigt längtar jag till helgen, allra helst för jag ska få träffa Nordan i egen hög person! Och så längtar jag efter finess. Har inte vart dit på fleeera månader. Vill ha deras dammsugare! Mmm...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag längtar också!!:)

2011-02-09 21:53:13
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0