Nöjd ändå...

I natt har jag mest legat och lyssnat på Isabelles tunga, rossliga andning. Usch...blir så nervös på sånt. Hon var varm i morse också. Självklart stoppade inte det henne från att kliva upp vid sex igen. Vi har mest kikat på film på morgonen. Fast fröken har ju mellan varven sprungit och hällt ut alla sina leksaker och kläder över hela lägenheten. Igen. Jag som hade plockat undan så fint igår. Idag lärde hon sig att säga Mamma Malle i stället för Mamma Dalle. Wohoo! Hoppas det håller i sig. Man lär sig hennes språk och accepterar det. Jag glömmer bort att rätta henne när hon säger fel för jag vet ju vad hon menar. Kanske ska tänka på det... nästa uppdrag blir ordet: Dommo (mormor). Tycker dock att det är ganska charmigt. Det är liksom hennes grej.

Antar att det blir lugna och snoriga puckar idag. Vi som ville till den stora bassängen och bada, men vi får skjuta upp det då.



Förkyld, men nöjd ändå! :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0