Skapelser...

Efter 10 timmars sömn är jag pigg och alert igen och på mycket bättre humör. Har haft en skön förmiddag. Donat på i lugn och ro. Visst har jag en Isabelle som är i en enorm tjatålder, men jag försöker behärska mig när jag hört "mamma, vet duuu..." för tvåhundraelfte gången. Jag och fröken prupp har minsann städat hennes rum idag. Såg ut som en bombnedslag i vanlig ordning. Snart ser det väl likadant ut igen.

Före

En kvart senare

Nåt som verkligen vore behövligt är en bokhylla ... Förvaringskorgar räcker inte till.

Tummen upp för det städade rummet!

Sen måste jag ju visa det fina alla hjärtans dag-hjärtat jag fick som Isabelle gjort på dagis. Det märkliga är att hon gjorde ett EXAKT likadant förra året. Haha... men dom hänger fint bredvid varann på väggen :)

Och så har jag satt upp många av Isabelles skapelser som ett litet kollage på väggen. Frågan är hur mycket man ska spara. Jag är ju en sån som inte kan slänga. Men alla teckningar till exempel kan man omöjligt spara. Jag blir väl en sån som lägger ALLT hon skapat i massa lådor som jag kan ta fram och bli nostalgisk över när jag blir gammal.

Snart lunchdags och sen ska vi göra stan med tant Madde. Ha en trevlig dag!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Fröknar med fantasi ser jag som gör samma pyssel xD Fina iallafall :)

2011-02-17 20:00:14
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0