Trötter

Igår började jag dagen med att ge bort mitt dyrbara blod. Och idag finns det bildbevis i HT. Nåt som fler borde göra! Det går väldigt fort, och så får man fika och en gåva efteråt. Jag valde en necessär den här gången.
Sen tog jag en sväng på stan. Tänkte inte köpa nåt till mig själv men kom hem med 2 par stövlar, byxor och tröja. Allt för väldigt förmånliga priser. Jag älskar REA. Och halva priset här och där. Fullkomligt underbart! Mest nöjd är jag med ett par svarta skinnstövlar utan klack som jag letat efter länge. Lovely!

På kvällen var jag till T och I. Kikade på "I rymden finns inga känslor". Efter en kvart gick det en propp. Men efter mycket om och men så såg vi fortsättningen. Jag tycker faktiskt inte den var särskilt bra. Men men, smaken är som baken :)

Idag var jag iväg på bodypump. Jag går alldeles för sällan och det är så äckligt jobbigt. Men men... skönt när det är gjort. Anmälde mig till 2 "nybörjarkurser" som dom ska ha i gymmet. Ingen har ju instruerat mig hur man ska göra. Känns som man säkert gör lite fel här och där, så det ska bli bra att veta.

Isabelle är nu hemma igen efter 3 nätter hos sin pappa. Full fart! Och jag är så jäääkla trött och har ont i nacke och huvud vareviga dag. Vad är det för fel på mig? Skulle helst vilja sova typ jämt.

I kväll blir det lets´s dance som vanligt och i morrn börjar melodifestivalen! Får icke missas!
Trevlig helg!


Slut på friden när mitt lilla yrväder drar fram i stackars soffan... :)


Nån som är pigg iaf...trots att vi missade middagsluren idag.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0