Skjut mig?

Ska dra en kort sammanfattning av dagen. Den har vart oerhört tålamodskrävande så jag tror jag får en hjärtattack/magsår inom en snar framtid. Note to self: Försök inte att gå på stan med Isabelle igen. Det är inte roligt!!

Åkte ner på stan mitt på dagen. Hämtade först ut ett paket från Ellos. Ellos suger ap-balle och kan aldrig leverera rätt saker eller rätt storlekar. Isabelle somnade i bilen, lyckades lägga över henne i vagnen, gick runt lillfjärden. Sen till bibblan. Lämnade tillbaka böcker, men tydligen inte alla. Lånade nytt. Isabelle skulle såklart hjälpa till med att lägga upp böckerna på lånedisken, jag la böckerna från barnvagnen till en stol så det skulle bli lättare för henne. -KAN SJÄÄÄÄLV!!!!!!!!! Då la hon tillbaka alla böckerna till vagnen för att sen lägga dom på disken. Skjut mig?

Fikade på fyren. Madde kom. Gick i några affärer med henne. Hittade deo, mascara, nagellack till mig. Trosor och strumpor till Bellis. Ville köpa en klocka på ur&penn. Mission -FAILED. Omöjligt att gå i lugn och ro i en sådan affär med en unge som ska pilla på ALLT.
Åkte på maxi. Hela Hudik var tydligen där. GAAAAAAAAAAAAAH...
Kom hem och lagade till sambal-kotletter. Käkade med Maddzor. Isabelle vägrade äta, ville ha glass, hon fick inte glass och fick ett utbrott som aldrig verkade upphöra. Trevlig tea-time efter middagen dock.
Sen drog Madde och vi har kollat på film. Nu ligger monster-Jonsson i sängen och jag sitter här och är helt upp i varv. Jag vet inte hur många gånger jag blundat och räknat till 10 idag.

I morgon hoppas jag på en lugnare dag med mindre skrik, grin och tjat.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Mogna syrran

BANGBANG! JAG SKJUTER DIIIIIIIIIIIIG!!!

2011-02-17 22:14:27
URL: http://bloggparken.se/amanda

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0