Dreads

Nu har Isabelle gått och fått en dålig ovana. Hon har börjat snurra med fingrarna i håret. Ni vet tanter som står under fläkten och röker och tuggar tuggummi brukar ofta snurra med håret också. Måtte hon inte bli en sådan tant.

I morse hade hon en rejäl tova. När jag försökte få ut den lite försiktigt så lossnade det en bra tuss från hennes inte alls särskilt tjocka hår. Hon är ju ganska tunnhårig och håret är väldigt spikrakt, precis som mig när jag var liten. Men se på mig nu! Hur som helst så har hon suttit och hållt på med håret nu i kväll med. Jag får ärligt talat inte ut dom där dreadsen. Även där är hon ju lite lik mig nu då. Vad göra? Jag har sagt åt henne att sluta men det skiter väl hon i...



På håll kan man tro att hon har pippilotter. Men så är inte fallet.
Det är 2 egengjorda dreads. Hon ser ju inte så nöjd ut med resultatet själv heller...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0