Inception

Nytt år, ny bloggdesign. Men jag är inte riktigt nöjd. Jag vill få dit nån bild också, men vettefan hur man gör. Hjälp mä!

Igår var det nyårsafton. Men det sket jag i. Eller jo, för sakens skull så beställde vi kinamat. Jag ringde och beställde en stekt ris med blandat kött som vanligt. Hon som svarade var tyst en alldeles för lång stund efter jag sagt min beställning. -Var det bra så?
Hmm...ja. Då kände jag mig som en sån där ensam stackare som vissa har mardrömmar om: -En nyårssupé för en tack. Det verkade som hon tyckte jag skulle beställa flera maträtter. Hur som helst så åkte vi hem till Tommie. Jag och Bellis mumsade i oss kinamaten och drack krusbärscider och festade till det. Sen byggde vi ihop frökens spis, så nu har hon en spis hemma hos pappa också. Hon fick även koppar, fat och sånt med en tillhörande bricka, så hon gick och serverade kaffe med mjölk och sockerbitar ett antal gånger under kvällen. Sen käkade vi ostkrokar och tittade på circus på tvn. När hon lagt sig så kikade jag och T på den omtalade filmen Inception. Om jag ska beskriva den med ett ord så får det bli: Bananas! Man måste verkligen fokusera. Fast hur mycket jag än försökte så tappade jag bort mig. Den var jäkligt snygg, men jag vet inte om jag vågar kalla den bra.

Plumsade hem i snön sen. Det var mitt nyår. Helt okej att ligga och dega med film och godis. No big deal!
Nu sitter jag på jobbet. Efter det ska jag orka iväg till gymmet. Var ett tag sen nu...
Och idag fyller min mami år. 48 bast...eller? Tycker hon fyller lika varje år... Hur som helst grattis! Får fira henne nästa helg.

Ha en bra dag och ett trevligt 2011!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0