Ingen bra start på veckan...

I lördags kom jag äntligen iväg till festen i Iggesnusk. Det tog lite tid men tillslut så. Och oj så roligt det var! Och guud så många sötsliskiga drinkar jag drack. Äntligen lyckades jag med piggelindrinkarna också. Öste inte på för mycket sprit som brukar vara mitt största misstag. Vi spelade "med andra gester" vilket var väldigt roligt, trots att mina lag kom sist båda gångerna. Och så blidde det lite singstar. Där fick jag anstränga halsgropen alltså.

Igår mådde jag som jag förtjänade. Inga kräkor men fruktansvärt seg. Kom i säng vid 5 och vaknade 9 utan att kunna somna om. Vet ni hur irriterande det är när man är olidligt trött men inte kan sova? Usch...
Sen kom mamma med Isabelle och en pizza och då blev det lite roligare. Som tur är har jag en unge som gillar att titta på film så vi låg och vrålmyste till Pettson&Findus, Nicke Nyfiken, m.fl. Skönt!

Idag är det måndag. Det brukar vara den jobbigaste dagen på veckan och idag är det fullkomligt sant. Hade fått ett hemskt sms under natten och hela världen känns upp och ner. Och inte nog med det. Bilen var fullkomligt död i morse. Why oh why? Karma maby? Sånt känns dock som en skitsak när det händer så mycket annat. Fick ta vagnen till dagis och sen ringa T som ställde upp som tur var.

En timme tills jag slutar och dagen har gått ganska fort.
Sen får vi se vad som händer och sker. Ska försöka få igång bilen iaf.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0