Klimakteriet?

Vaknade av enorma svettningar i morse. Har drömt en massa konstigt också. Drömde att jag jobbade på sjukhuset men hittade aldrig några arbetskläder och sen ser jag på mobilen att dom skickat sms om jag kunde jobba. Weird. En till konstig grej var ju i helgen när jag lyckades svara rätt på en fråga på ett spel. Jag kläckte ur mig "glada änkan" tror jag att det var. Jag har inget minne av att jag hört talas om det, men det bara kom. Man fick ju en ledtråd innan men ändå. Men nu var det inte det jag tänkte prata om.
Jag tänkte beklaga mig lite. Som sagt var det svettigt i morse, enorm huvudvärk. Efter en ibumetin så fick jag svettas ännu mera. Måste ju haft feber. Jag tror den är på väg tillbaks. Jag är på jobbet nu och mår inte direkt dåligt på nåt annat vis. Eller så är det vallningar. Klimakteriekossa vid 25? Kanske.
Så ingen träning idag heller. Skit. Jag som aldrig blir sjuk. Så ska man aldrig säga tydligen...
Just nu skulle jag vilja ha en bra bok att läsa. Jag lånade ju Asyl på bibblan, men den läste jag ut på några dagar. Boktips tas emot med öppna armar.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0