No carbs...

Nu så här efter nyår har jag sett en enorm uppsjö av "hälsosamma" bloggar. Jag är inte sen med att hänga på. Jag hatar egentligen allt som har med dieter att göra, därför vill jag egentligen inte kalla det jag gör för något speciellt. Jag är så rädd för att misslyckas. Men det är LCHF-stuk på det hela. Bort med kolhydraterna, fram med fettet. Visst låter det bra? Jag har hållt upp i hela fyra dagar och jag känner mig helt bäng. Yr, trött, klen, huvudvärk. Men det brukar gå över. Tänkte iaf slänga upp nåt recept här ibland för jag vet att åtminstone en eller två är intresserade.
Plus att det blir lite extra mycket press om man skriver om det offentligt! Ska bli spännande att se hur det går. För som det är nu är jag fullkomligt missnöjd med hela mig själv. Bara till att kämpa nu :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0