Omen?

Mitt barn är ett monster på alla möjliga vis. Hon är för det första ett tjatmonster (jag brukar säga tjatmoster till henne, men då säger hon: Jag heter Isabelle, moster är Amanda). Mamma mamma mamma. Vad hon än ska säga så hinner hon säga det 140 ggr innan jag tillslut får stamma fram ett JA VAD ÄR DET? Oftast är det inget speciellt. Jag får hjärtklappning flera ggr per dag och blir uppstressad till max.

Idag blev jag ännu mer uppstressad och ganska rädd, när hon kom fram till mig började blänga med sina små ögon, satte händerna i sidorna och säger:
-Mamma, jag är en drake och jag ska äta upp dig...Jag ska äta upp ditt huve!
Say what? Vart kom det ifrån?

Omen?



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Hahahaha omg. Bäst du sover med ett öga öppet inatt xD

2011-01-21 23:39:15
URL: http://cochise.blogg.se/
T

hahahaha ! :D

2011-01-22 12:29:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0