Osammanhängande

Sitter och läser en massa bloggar i brist på annat. Små jäntor som söker bekräftelse. Hamnade på den omtalade Kissies blogg. Nä, jag finner inga ord för den flickstackarn. Jag tänkte skriva nåt, men näe. Det går inte.

Jag blev hur som helst sugen på att skriva ett inlägg. Fast kommer såklart inte på nåt vettigt. Jag jobbar. Är lite hungrig. Kanske borde skaffa bantningspiller och bli som Kissie? Nä nu släpper vi den/det. Jag har fiskgratäng som väntar i matlådan. Men ska vänta lite till.

Lämning på dagis gick bra. Eller förskola heter det. Nä, kan inte säga det än. Isabelle satte sig och läste saga med fröken på en gång. Inget vink i fönstret, men det gick bra ändå. Läggningen igår gick inte lika smidigt. Hon skulle somna i min säng, men det gick inte för sig tyckte jag.

I have ants in my pants. Vill träna som vanligt. Kan inte som vanligt. Förmodligen inte förrän till helgen. Borde inte alla ha friskvård på arbetstid? Det tycker jag. Kanske ska gå ut och skotta lite. Sånt brukar ta på krafterna.

Det här blev ju lite osammanhängande. Men men... ha en fortsatt trevlig dag.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0