Reklam...

Nu har vi ändrat schemat på jobbet så nu kommer jag enbart jobba dagtid och var tredje helg. Känns bra. Ligger på ca. 80%. Alldeles lagomt tycker jag!

Har haft skitont i huvud/nacke hela dagen. Så jävla irriterande. Har kanske sovit konstigt, eller så har jag gjort fel med rodden jag slet med i förgår. Det tar så mycket energi när man har huvudvärk.

Snart slutar jag för dagen och jag ska hämta Bellis bus på dagis.
Blir nog körv till middag!

Och i kväll ser jag att Cougar town börjar igen. Har du inte sett det, titta på femman kl. 22 i kväll. Har säkert sagt det förr men jag säger det igen: Underbar serie!



Och efter Cougar town kommer ännu en underhållande serie med "the genitor (?)" i huvudrollen!
"In the middle" 22.30 på kanal 5.

Oj vilket reklaminlägg det blev.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Jäklarns vilken tur att du skrev det..annars hade jag glömt bort. Danke schön Marlene

2011-01-25 18:50:34
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0