Städat?

Idag har jag vart oerhört orkeslös och känt mig lite febrig fast ändå inte. Jag tror det är sockerabstinens.
Men jag gjorde ett ryck och möblerade/städade Isabelles rum. Möblerat blev det, men det som jag försökte städa undan plockades genast fram igen av fröken prupp. Ni ser kanske tomtenissan som smälter in bland allt bråte!



Vi har ju länge haft en sänghimmel som jag velat fått upp. Jag lyckades inte få in en krok i taket. Vet inte alls hur man ska bära sig åt. Så nu hakade jag fast den i en spik på väggen. Snyggt? Not so much.



Har vi deg så att vi klarar oss? Ja.



Har suttit inne och häckat resten av dagen. Snöstorm ute. Var och lämnade Bellis till sin papi, handlade på maxi och sen åkte jag till gymmet. Alldeles solo där. Skööönt! För då kan jag sjunga med i alla pophits som går på radion. Och ännu skönare att pumpa bort lite aggressioner.

I morgon åker vi förhoppningsvis till Ljusdal. Måtte snöstormen vara ett minne blott då...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0