Vabben

Var ett tag sen Isabelle var sjuk nu så jag har faktiskt gått och väntat. Fröken vaknade med feber. 38,8, men inget som märkts av speciellt mycket idag. Hon har donat på som vanligt, fast tittat lite extramycket på film, vägrat äta mat. Fruktsoppa och vindruvor har iaf gått i.

Amanda kom på besök idag också. Bjöd henne på den tidigare nämnda maträtten. Trevligt!
Men vet ni vad! Igår när vi kom hem så hade jag fått ett brev på posten. Där blev jag informerad att jag VUNNIT i en utlottning för jag var med och svarade på lite frågor för ett tag sen. Så nu har man ett presentkort på H&M på 500 spänn! Man tackar. Jag är ju så jäkla shoppingsugen nu. Måste gå på H&M nån dag. Det är väl det enda stället jag har möjlighet att shoppa på nu.

I morgon ska jag förmodligen på ett möte och Bellis ska vara med sin papps i några dagar. På fredag ska jag besikta bilen. Måtte inte lampan börja lysa innan dess. Eftersom den slutade lysa sist jag lämnade in den så skjuter jag upp spjällhusbytet (8000 kr-grejen).

Nu är det chilltime.


:)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Lena

Vad roligt :) Grattis!

2011-01-10 22:38:47
URL: http://lelibe.blogg.se/
elin

Men sjutton! Du vinner ju saker mest hela tiden tycker jag! ;)

2011-01-11 19:38:59
URL: http://jonssonelin.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0