Hornslandet

Idag efter jobbet så åkte jag till Hornslandet med Isabelle och Tommie. Där hade Hedblom/Teo placerat husvagnen så fint på en strand. Det var riktigt fint där ute och jag hade gärna stannat om jag kunnat. En annan gång kanske. Isabelle trivdes också i havsluften och roade sig med att kasta sten i vattnet om och om igen. Men Olivia var inte poppis idag heller. Osis.







Nu är jag ledig från mitt ordinarie jobb i hela 6 veckor och kommer börja jobba i Ljusdal på måndag. Det blir en hård första vecka. Men i augusti får jag lite semester. I morrn åker vi. Ska bli skönt att komma hemifrån =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0