Kalufs-råd nån?

Nu sitter jag alldeles ensam i mammas hus. Ska snart bege mig mot jobbet. Slutar i morgonbitti. Och då skall mitt hår klippas och rensas ur ordentligt för första gången på över ett år. Jag skulle vilja göra nåt nytt med mitt tråkiga hår. Så säger jag jämt men hjälp mä! Ge mig nåt förslag. Annars blir det bara "klippa topparna och tunna ur". På sistone har jag mest gått omkring med en bulle på huvudet för det går ju inte ens att borsta igenom min kalufs. Well well... Får se. Det kan ju inte bli värre. Eller?

Nä, bäst att sätta igång med hårborstningen så man inte behöver skämmas ihjäl hos frissan i morrn.
Tjing!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0