Touch

Jag tänkte informera om att jag numera använder en sån där "tatch-mobil" (touch). Har den till låns ett tag.
Jag är ju rätt så modääärn av mä!
Så sms-svar kan dröja och svarar jag inte i telefonen så är det väl för att jag har chipsflott på fingret så jag inte kan svara... (Saknar mina knappar oerhört.)

Jag ser förjävlig ut när jag sitter och försöker "toucha". Pekfingret ca. en meter upp i luften sen ner i 120 och POFF så är man inne på fejjan. Helt bananas. Jag går tyvärr och är livrädd för att jag ska råka "gilla" nåt jag inte gillar så jag försöker undvika internet. Jag undviker helst att ringa också. Och sms:a. Jag gillar dock att knäppa kort. That´s it.



Titta vad ballt kort pappa T gjort med sin "Tatchare"!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0