Update

Verkar som det inte finns något internet i Ljusdal eftersom jag aldrig uppdaterar när jag är här. Men det finns ju roligare saker att göra. Som att jobba.

Har ju en och annan bild att lägga upp, men inte just nu. Jag jobbar mest om dagarna och när jag är ledig försöker jag göra något vettigt av dom dagarna. T.ex äta. Har hunnit med condis, jvgs, finess, m.m. I morrn blir det ev. Lill babs caffär och Kicks på kvällen. Äta bör man... Tur man är bra på nåt här i livet!

Igår började jag min "kökssoffe-makeover". Hittade en gammal kökssoffa i Låka som jag nu tatt mig an. Vit ska den bli och det kommer bli så bra så! 

På lördag fyller min lilla älskling 3 år. Det firar vi hemma i glada hudik. Kom den som vill!

Nästa vecka blir det massor med jobb igen, men sen kan man säga att jag har 3 veckors semester efter lite bytande. Ett jobbpass på 3 veckor. Kommer bli underbart! Vad ska man hitta på då tro? Lite mera furuvik och lite sthlm och såklart äta lite till.

Då vet ni!



Isabelle spenderar mestadels av dagarna på "mussmattan" där hon trivs allra bäst :)
(Bild från förra sommaren)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0