En del av sommaren

Här kommer några enstaka, kassa bilder från sommaren...

 

Räksallad från Kondis. Tummen upp för den!

 

3 lodisar i baksätet på en bil...

En söt Elin på jvgs!

2 söta Elin på jvgs.

En söt Bellis i Lill Babs ladugård.

 

Sköj på caffärn!

 

Igår var vi på Kick´s. Premiär för mig. Typ samma som Texas. Alltså gött som fan! Sen gick vi på stadt och tog en kaffedrink till efterrätt. Jag har blitt ett stort fan av sådana. Det var apelsinsmak och grädde och var svinigt god. Synd att dom ska vara så jäklarns dyra bara. Tror den hette Kaffe Karlsson? Lät inte så värst flashigt, men det smakade flashigt. Sånt är så härligt med sommaren, att även fast jag började tidigt i morse så var det lätt värt det att gå ut och mysa med några av mina favvisar kvällen innan. Like it a lot!

Igår följde Isabelle med sin pappa hem till Hudik. Tror hon längtar hem till sina grejer ganska mycket så det var bra att hon kunde åka lite innan så hon får vara hemma flera dagar. I morrn blir det Hudik även för mig och det ska bli skönt att ha en helg hemma!

Nu ska jag stoppa in en hallon/björnbärspaj i ugnen så familjen har gott kvällsfika att se fram emot när dom kommer hem. Ovanligt att jag pratar om ätbara saker igen... Nåväl. God afton alla maskar!

 




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0