BB-final

Då börjar helgen lida mot sitt slut. Jag åkte till Ljusdal i fredags, efter lite solning och grillning i söderrå.
Och lunchen käkade jag och Bellis ute vid lekplatsen. Ost/skinksallad med vitlöksdressing och glass till efterrätt. Lovely!


Lik pappa när man slickar ur dressingburken...


Lycklig kossa på grönbete!


På vägen till Ljusdal så svängde jag in i Hammarsvall och hälsade på Madde. Vi tog oss en promenad i de vackra landskapen på Delsbos ängar :)  Passade även på att doppa fossingarna i det kalla vattnet. Svalkade fint. Sen blev det så ska det låta och ganska mycket blåbärspaj med vaniljsås. En riktigt skön fredagkväll med en god vän. Det är alldeles för sällan sånt blir av tyvärr, men kul när det händer :)


Järnvägspromenad


Madde fick skavsår och letade ett naturligt plåster i form av ett löv... Funkade bra? Nej.


Skönt att svalka fossingarna! Eller..?


Vackert!

På lördagen jobbade jag ett långpass på gruppboendet där jag ska vara några veckor i sommar. Var lugnt och skönt hela dagen. På kvällen blev det film och götta med syster.

Nu är jag hemma efter ännu ett jobbpass fast på mitt vanliga jobb. Har haft en helg helt borta från lilla Bellis. Skönt med lite lugn och ro faktiskt! I morgon är det röd dag och dagis är stängt så då kommer morfar och ska spendera dagen med lilla prinsessan.

Snart blir det Big Brother-finaaal!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0