Header

Jag lyckades göra en header till bloggen!!
Jag gick in på www.picnik.com och därifrån blidde det ganska enkelt. Jag kunde ju inte göra några större utsvävningar, men tog några bilder jag hade så var det bara och gört!
Men jag är långt ifrån nöjd. Skulle ju vilja få till det lite somrigare i själva bakgrunden också. Men men...en vacker dag kanske.

Annars då?
Jo, fortfarande bakis. Herreguuuuud...jag är alldeles för gammal för att pimpla rosé och ta emot Margaritas som om det inte skulle komma en morgondag! Usch...ångest! Men det var ju trevligt så länge det varade. Grillade och spelade kubb i lördags. En perfekt sommarkväll som tyvärr blev lite för dimmig. Men jag kan ju åtminstone trösta mig med att jag inte var värst... :P

Ny vecka med massor av jobb. Ska på 3 olika jobb den här veckan. Kul med lite variation! :)
Annars känns allt mest blött idag. Regnet verkar aldrig vilja sluta ösa ner. Men det känns som det behövs lite regn efter den här soliga helgen!

Have a nice week folks!








Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Erika - I Väntans Tider

Ja men precis. Så var det i en annan kommun där vi bodde förut. Det var super strikt!



Denna kommunen verkar helt otroligt oansvariga rent ut sagt.

2011-06-13 20:57:01
URL: http://erikasblogg.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0