Mut-bubblor

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen. Jag fullkomligt avskyr att bo i lägenhet på sommaren. Jag tror minsann jag måste skaffa mig en sommarstuga. En kolonilott kanske? Vad som helst. Jag kvävs här inne.

Men idag försökte jag göra det bästa av situationen. Direkt när vi kom hem så gjorde jag en pizza. Sen tog vi med oss maten ut och käkade bredvid lekplatsen utanför. Allt för att komma ut. Sen blidde det farligt goda jordgubbar till efterrätt. Jag behöver varken grädde, glass eller socker på mina gubbar. Dom är ju så goda bara som dom är. Isabelle älskar gubbarna också. Lovely!





Efter en massa ätande och lekande blidde Bellis poopnödig. Hon frågar i vanlig ordning efter en blöja. Men jag ser min chans och placerar barnet på toalettstolen i stället. Jag såg på benskakningarna att hon inte skulle orka hålla emot den här gången. Moahaha! Plopp sa det. Sen var både hon och jag nöjda med resultatet. Då fick hon sina älskade såpbubblor som jag lockat med så länge. Nu är det bara att fortsätta pusha på för att slippa den där fixidén att bara kunna bajsa i blöjan. Sen är det bara nattblöjan kvar. Men det är ingen brådis känner jag. Duktig tjej!



Nypoopad och med sina älskade mut-bubblor.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Vilken stortjej! :)

2011-06-27 21:53:21
URL: http://cochise.blogg.se/
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-27 22:45:55
URL: http://anneliih.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0