Tittut!

Isabelle har spenderat dagen med sin morfar. Det hade gått bara bra. Klart fröken gillar att få exakt all uppmärksamhet från en moffa som gör som han blir tillsagd :)
Jag lagade till en god köttfärsås när jag kom hem och hade pastaskruvar till. Men mitt barn vägrar pasta i alla dess former! Hon fick bara köttfärssås och då gick det bra. Tror hon har tagit över min diet... (den har jag lagt högt upp på en hylla...får se när jag tar fram den igen).

Isabelle ligger nu till sängs. På nåt konstigt vis försvann min telefon någonstans mellan sagostunden och tandborstningen. Jag frågade om hon visste vart den var, men nej nej det visste hon minsann inte. La mig nyss i soffan och tänkte kolla tv. Då kom nåt i vägen...



Tittut!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-06 21:09:47
URL: http://kisskill.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0