Tummelisa

Jag och Bellis har haft en underbart skön dag. På förmiddagen var vi otroligt effektiva och gjorde såna där nödvändiga saker som tvätt, disk och städ. Lagade till lax till lunch och Isabelle åt som det inte skulle komma en morgondag. Tur hon tycker om NÅT som jag lagar då.

Efter lunchen åkte vi till Strömsbruk och hälsade på familjen Stenberg/Forsberg. Barnen lekte på bra som vanligt sen fick vi en massa god mat och fika. Som vanligt! Dom är så givmilda i det hushållet må jag säga :) Sen hittade vi en ponny som Isabelle fick rida på. Så roligt att komma iväg och göra nåt annat. Himla fint där ute i Ström. Somrigt, blommigt och väldans mycket insekter. Nå väl, nöjda är vi. Efter lite bad har nu Bellis hoppat i säng. För mig blir det lite tv innan jag ger upp. I morrn får vi se om man ska kolla in lite studenter eller nåt. Tack för idag. Slut för idag!


Blomplock!


Lånade en bebis som jag skulle kunna tagit med mig hem om jag fått.


Vem kan säga nej till dessa korv-ben?


Isabelle och Ponnyn Tummelisa!


Hästbruden!


:)


Sötungar!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Vilket snyggt linne du har på dig, vart har du hittat det?=)

2011-06-09 22:27:24
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Sv: Jag köpte linnet för typ ett år sen, så jag kommer inte ihåg och tveksamt om det finns kvar :P

2011-06-10 08:02:24
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0