Vem är det?

Jahapp. Ett nytt stadie har vi nu välkomnat in i vår lilla familj. Varför då-stadiet is still going strong. MEN nu har vi kommit till ett värre. "Vem är det-stadiet".
Gick i godan ro från parkeringen. Möter en underlig man. Då tar fröken fram sitt lilla pekfinger och vrålpekar på karln och frågar -Vem är det?
-Jag vet inte.
-Varför då?
-Erhm... ja du...man kan inte känna alla.
-Varför då?
-Därför då. Nu går vi in.




Titta vilken fin klänning hon har på sig! Den är efter mig. Jag skulle faktiskt vilja ha precis en sån själv i en aningen större storlek.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Men herregud vad lång hon ser ut! Ändra är det vinkeln eller så var det alldeles för längesen jag träffade er :)

2011-06-28 21:10:05
URL: http://cochise.blogg.se/
Malle

Madde: Jag veet. Jag tycker också hon blitt lång! Men vinkeln gör nog sitt också :)

2011-06-28 21:22:46
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0