Flasha en elva

Lärde mig nåt nytt precis när jag besökte Spiderchicks blogg ( www.spiderchick.nu) . Mycket underhållande tjej må jag säga.

Detta är något som jag ska börja säga ofta: Flasha en elva*
Isabelle flashar en elva dagligen.
Oj, nu flashar hon elvan igen.
Där blev det en lång elva rätt ner i munnen.

* Två snorsträngar som löper parallellt.

Har gått utmärkt med lämningarna på dagis dessa två dagar när hennes favorit Madde tagit emot. Skönt.
Och hon är så nöjd över sina gummistövlar vi köpte här om dagen. Blommiga hade hon bestämt sig för redan innan och blommiga blev det! Tyvärr var dom inte fodrade, men hon har fått rejäla yllesockor från gammelfarmor som funkar bra! Fossingarna måste hållas varma annars kommer elvor flashas i all evighet!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0