Köttbullar i näsan...

Direkt när vi kom hem idag sprang Isabelle in i sitt rum, stänger dörren och sätter igång sin musik. Hon sitter där inne och poppar på hög volym och jag får inte komma in. Jag trodde sånt skulle dröja tills hon kanske blev 14 eller nåt? Men men... hon får väl göra det då. Då kan mamman passa på att dega en stund i soffan.

Idag käkade vi köttbullar till middag. Samtidigt lyssnade vi på "Inte stoppa köttbullar i näsan Markus". Hur kul blev det inte att stoppa köttbullar i näsan då?



Igår var det skitsvårt att få Isabelle i säng. Den där jäkla sommartidens fel. Och så har hon en tand som är på väg längst in märkte jag igår. Trodde alla var uppe men inte då. Men iaf så var det hemska bekymmer igårkväll och samma visa i kväll. Hon blir uppriktigt ledsen och förtvivlad i samband med sänggåendet. Hon testar mig hela tiden och ber mig hämta 140 saker, brister ut i tårar om det inte blir som hon vill. Igår gick hon upp flera gånger så jag höll på att bli tokig. Det har konstigt nog aldrig vart ett problem förrän nu. Hoppas det blir bättre snart.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0