Måndagsångest

Helgen har vart nice och spenderats i Ljusdal. I lördags var man bjuden på ferre hos Linda & Ante. Mycket trevlig tillställning i vanlig ordning :) Sen blev det Sator på stadt. Missade den enda sången jag kunde vilket var synd. Men dom var bra, det lilla jag såg. Slutet av kvällen blev väldigt drygt tyvärr när alla skulle hämta ut sina jackor på nedervåningen samtidigt. Jäkligt dåligt upplagt. Det gick varken att ta sig upp eller ner för trappan. Så vi fick sitta och chilla i en soffa i en evighet innan det bärjade lätta. Sen gick jag bakom ett gäng med ungdomar hem. Eller jag hamnade egentligen mitt i deras gäng. Det kändes ganska tryggt. Hatar att gå själv.
Allt som allt en lyckad afton!

Igår var jag schleten. Familjen drog till fjälls, och jag ångrar att vi inte följde med. Vore lajj att komma iväg och få lite miljöombyte så att säga... men jag och Isabelle käkade lite pannkakor med glass, sen drog vi ner till bussen. Isabelle somnade i vagnen på vägen ner och sov hela vägen till Hudik. Tydligen fria läggningstider när man är med momme. Jag försökte väcka henne i Delsbo så hon kunde få uppleva ännu en busstur, men inte ens det gick att locka med. Nå väl...vi ska definitivt ta bussen flera gånger. Inte bara för att det är roligare för Bellis, men det är ju mycket billigare också. Tyvärr kan vi inte ta oss till Låka utan bilstol, men men.

Idag är vi tillbaka på jobb/dagis. Både jag och Isabelle lider av ständig måndagsångest. Darr på läppen vid lämnandet i morse. Hon fick inviga sina harembyxor som hon fick från moster / mommo. Haha, dom ser så jävla sköna ut. Nå väl. Det blir bara tre dagars denna vecka. Skönt!!

Have a nice week!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0