Nybadad

Idag har jag hunnit sälja min hemska matte-bok, tränat bodypump och en 5 minuters inne i stan. Gick som vanligt inte att gå där med Isabelle som vägrade sova. Blev bjuden på lunch på skutan av mami också. Men fy fan vad less jag är på fläskfilé. Jag äter massa griskött hela tiden och jag är så trött på det. Ge mig en oxe, en häst, en groda vad fan som helst.

Sen åkte jag och lämnade av stumpan med sin far. Egentiiiid!! Inget man är bortskämd med.
Har precis tagit ett långt och välbehövligt bad. Så fort jag la ner mitt trötta huvud mot badkarskanten ringer Engberg. Hon fick alltså bada med mig. Ganska trevligt med sällskap.

Nu sitter jag naken i mitt kök, har 2 ägg på kokning som jag ska äta till frukost på sjukhuset i morrn. Framförhållning javisst! Sitter här och lufttorkar, njuter av att se mina vackra tulpaner stå där helt perfekta. Men jag blir lite ledsen i hjärtat för jag vet att dom kommer vara döda inom några dagar. Ganska deppigt med tulpaner eftersom dom inte håller så länge.

Sen blir det nog film och godis. Smart tjej som tröstäter när vågen inte visar det hon vill. Men vi kan väl säga att det är enbart mina feta muskler som väger en massa!

För övrigt längtar jag något enormt till nästa helg!
Nä, nu ska jag nog leta fram min fredagsmys-outfit. Trevlig helg!



Jag får nog ligga och krama nallen i natt när Bellis sover borta.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Men hur var det där med att väga sig nu då? Fram med måttbandet och kasta iväg vågen! :)

Jag har förlorat 10cm sammanlagt på magen och låren nu..vilket inte syns så mycket på vågen så skit i den :)

2011-03-04 19:56:49
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0