Shirataki mirakelnudlar

Igår testade jag "mirakelnudlar". Dom innehåller typ ingenting. Inga kolisar vilket är mycket bra, men lite konstigt. Orkar inte ens kolla vad det är för nåt. Hur som helst stekte jag kyckling, thai-wok, soya och sen öste jag i nudlarna som låg färdiga i en genomskinlig påse i nån slags vätska (hällde bort vätskan först). Såg lagomt äckligt ut. Men resultatet blev så jävla lyckat! Kändes som en riktigt god thai-måltid. Och Isabelle fullkomligt älskade det! Där fick jag för att jag sa hon var dålig med maten! Mmm...skiiitgott blev det! 25 kr på hälsokost!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Ida

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2012-03-18 19:42:02
URL: http://hemförsäkringidag.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0