Slash

Efter mycket tjat och längtan så blev det äntligen dags att få ta sin första busstur för Isabelle Jonsson. Vilket smile när hon fick sätta sig på sätet, knäppte på bältet och hon kände sig såå stor. Men jag tycker verkligen dom borde ha några bilbarnstolar i bussarna egentligen. Känns inte speciellt säkert att låta henne sitta med ett bälte över benen bara. Men men...resan gick jättebra. Jag trodde/hoppades att hon skulle somna. Knappast! Näe, hon tog upp sin låtsastelefon och ringde runt till släkt och vänner. Hon surrade på i 1 timme! Ända tills vi var framme. Hellre det än gnällande såklart. Vi hade med russin och festis som färdgods, så det blev en ganska mysig resa och fort gick det! Lite jobbigt var det dock när SLASH satte sig vid sätet framför oss. Hoppade på vid forsa folkhögskola. Ja, det är säkert. Det var han! Hans krull och hatt täckte hela min sikt och han luktade precis så som jag hade förväntat mig. Lite småsnuskigt, vilket gjorde att jag kände av ett litet illamående. Men det gick att hantera. Det var ju trots allt SLASH! Han hoppade av i Delsbo. Tror han skulle till motorgårn... Jävligt synd att jag inte knäppte kort på karln. Som bevis menar jag.

Tog en fika på Märtas med mamma när vi kom fram. Räkbaguette och kaffe. Alla hämmingar släpps på fredagarna. Träffade min älskade pingla Elin en snabbis på köpingen, strosade, kollade in coop, sen gick jag o en sovande Bellis till mammsen och sen har vi vart här och haft det lite långtråkigt. Men snart blir det fredagsmys framför tv:n. Och i morrn: Rå-partey.

Trevlig helg!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0