Utbildningar

Idag jobbar jag halvdag sen ska JAG på utbildning. Tycker att alla går på utbildningar hit och dit, men själv får man aldrig gå på nåt och lära sig nåt nytt. Men nu är det genom sjukhuset som jag ska få gå på en KAD-utbildning. Inte världens intressantaste ämne kanske, men jag är glad ändå för att få komma och göra nåt annat.
Skulle verkligen behöva få en update på hjärt-lungräddning också.

Nu är det ju dags att söka utbildningar till hösten också. Tyvärr kan man inte söka sjuksköterska på distans från Gävle, så vi får se hur jag gör. Jag tänkte skicka in en massa olika ansökningar kors och tvärs och skita i allt och bara hoppas man får komma in på NÅT. Men jag verkar ha för kassa betyg för typ allt. Det står ju att det fattas massor av sjuksköterskor, varför inte utöka dom utbildningarna då eller nåt?
Men det är inte enbart sjuksköterska jag är intresserad av, jag har andra alternativ. Men som sagt. Vi får la se vad det blir. Blir det inget så blir det inget. Ödet får bestämma vad det ska bli av mig.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0