F-möte

Har precis kommit hem från föräldramötet. Det var ungefär som vanligt. Kollade runt på alla Isabelles vackra skapelser på väggarna. "Månadens jag" är en teckning dom får göra varje månad. Först hette det "månadens gubbe". Hur som helst bytte dom och Isabelles "jag" var såå fin. Hon var den enda som hade ansträngt sig och gjort en riktig huvudfoting ;) Äh...det går inte att begripa om man inte är förälder själv. Jag tycker ju allt av Isabelles kladd såg bättre ut än alla andras. Hennes fotavtryck och handavtryck. Sen hade lärarna målat runt alla barnens kroppar och skrivit namn. Då hade Isabelle försökt skriva sitt eget namn. Hon kan ju lätt skriva "I" som i Isabelle. Vilket underbarn va? ;) Nä fy nu är jag en sån där skrytmorsa som bara snackar bra om sitt barn och jag vet att absolut ingen annan bryr sig. Såna som jag avskyr. "Mitt barn är bäst bobobo..."

Vidare till viktigare saker vi gjort på sistone. Igår hade vi tatueringstime här hemma. Både jag, Bellis och pappa T fick gnuggisar fastklistrade på kroppen. Riktigt läckert!




"Härda ut smärtan!"



Pappsen blev en superstar!



Hot mama funderar på att slänga på ett par gnuggisar på lördag då hon ska ut på galej...





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Ditt barn är bäst.. För dig! :)

2011-10-28 06:03:48
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0