Pain is temporary...

Unnar mig just nu mörk mintchoklad i sängen, framför förra avsnittet av desperate housewifes som jag missade sist. Känns gött. Så nu är jag redo för nästa som kommer på tvn snart. Jag har alltid vart emot tv i sovrummet, men nu har jag ändrat mig. Vill ha vill ha vill haaa! Men jag får klara mig med dotan så länge.

Annars har det bara vart jobb och dagis för oss idag. Vi handlade lite efter jobbet. När vi kom hem och skulle gå från bilen så ställde sig Isabelle och gapade i stället (för att dricka regnet förstås). Jag stod där och tjatade om att vi måsta gå in, och förklarade att jag fick ont i armen av att hålla den tunga kassen. Då kommer hon fram, lägger huvudet på sne, klappar min hand och säger: -Men mamma, det går ju över!
Ja, inte ska väl jag stå där och klaga över nåt som ändå går över. Pucko-mamma som inte fattar det! Pain is temporary, säger Isabelle Jonsson.



Smart unge - Puckad mamma



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Haha.. såklart! Och är det alldeles för jobbigt är det väl bara att ställa ner påsen en stund så hon får dricka klart ;)

2011-10-19 05:49:17
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0