Nervig

I fredags var vi till Igge och badade. Men dragen vad med ungar det var. Varför måste dom stora barnen envisas att vara i lilla bassängen och skrika och plaska så man får tinnitus. Och det blir ju så jäklarns blött när man badar. Jag planerar alltid att jag inte ska blöta ner håret. Mission failed vareviga gång! Snorungar! Men Isabelle hade kul, och det är väl det som räknas.

Igår var det mest jobb, idag jobbar jag halva dagen för i kväll åker jag ner till Sthlm och jobbar. Det enda jag vet är att jag ska sitta och glo på en eld. Jag är så nervös så jag skulle kunna tuppa av. Här har jag suttit på mitt jobb i flera år i godan ro och nu ska jag dra iväg och hålla på med karlgöra i Sthlm. Jag känner en skräckblandad förtjusning. Jag hatar förändringar, men nu har jag suttit och klagat i flera veckor på att allt känns så slentrianmässigt, dags att göra nåt nytt. 4 dagar lär jag klara av. Annars gömmer jag mig. Man får ju iaf bo på hotell! Positiva tankar... Jobbigast blir som vanligt att vara borta från Bellis. Nå väl. Snart är jag hemma igen... hoppas jag! Usch, tror jag måste vomera snart.

Men ha en trevlig vecka folket!
Klämmy /Eldarn!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Meen drar du bort den här veckan? Samma vecka som Daniel också är borta...dum planering :P Hoppas du får kul där nere i huvudstaden iaf :)

2011-10-09 11:42:20
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0