Manlig

Annars då?
Var ju i Ljusdal To-Fr. Sooom vanligt! Skönt att köra ett rejält träningspass åtminstone en gång i veckan. Eller jag var ju ute och sprang förra veckan också. Hade ont i höften flera dagar efteråt...
Och på fredagen var jag och Bellis ute och cyklade hit och dit. Drog en vurre på Brollans. Checkade in några lekplatser. Jag älskar att cykla. Önskar mig fortfarande en! Kanske ska köpa nåt på el-giganten och få en cykel på köpet? Jag vägrar på nåt vis köpa en cykel. Vet inte varför. Kan bero på priserna... usch vad fattig jag är nu. Och värre lär det bli när jag måste punga ut över 3000 på skatten och betala tillbaka bostadsbidrag. Livet leker! NOOOOT! Nä, jag vill ha ett mer manligt jobb, med en mer manlig lön. Då slapp det vara på detta viset! Vet bara inte vad för mansgöra jag skulle tycka var kul...




Bellis är iaf lycklig. Trots att hon har en lodig moster.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0