Över

Men äntligen är påsken över! Hujedamig! Jag vill inte veta hur många kilo godis jag klämt i mig i helgen.
Men det har vart trevlans! Träffat nära och kära och mumsat god mat, dryck och desserter. Har även vart på besök hos frisören. 4 timmar satt jag där, men folk ser ingen förändring ändå. Det är fortfarande långt, men betydligt tunnare och lenare och har lagt i slingor så det är en ljusbrunare nyans. Jag är mycket nöjd. Även fast ingen ser nåt.

På påskafton var vi i Lillhaga, sen vidare till järnvägs. Jag är inte helt nöjd med krogbesöket på nåt vis. Kändes inte helt hundra. Vet inte vad det var... Kanske bristen på kändisar.
Nå väl...allt som allt nöjd med påsken. Nu är man tillbaka på jobbet. Sitter och mailar runt till Tele2 och phonehouse. Jag blir såå upprörd. Hur kan dom flytta över mig till Tele2 innan jag fått simkortet och telefonen??
Jag kan ju inte använda min nuvarande telefon nu ju. Jag känner mig handikappad, naken och exposed. Bästa sättet att nå dom är via telefon. Jag lånar en telefon, hamnar på plats 127. Jag provade chatten, där det inte fanns plats för mig. Jag blir förrrrrbannad!

Jaja...så är det! Slänger in en av Maddes bilder från helgen i brist på egna.



Man hamnade ju inte på nån korvfest i helgen direkt...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag såg att du hade gjort slingor!!! Men det var nån annan som tjattrade (säkert Elin) o sen for det ur skallen på mig;)

2012-04-10 19:15:24
Elin

Du kan va tjattra.

2012-04-12 08:12:26
Tele2

Hej Marlene,



Tråkigt att se att du ditt nummer flyttades över innan telefonen och SIM-kortet levererats. Vi hoppas att du nu fått hem allting och att det fungerar bra. Har du ännu inte fått din telefon och ditt kort eller om du har några frågor till oss får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2012-04-19 11:19:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0