Planering

Det här kommer bli en spännande vecka! På torsdag börjar nämligen min lilla kurs. Jag ska befinna mig på Gävle högskola kl. 9. Så spännande att jag nästan spyr!  Jag åker dit redan på Onsdag. Man vill ju komma i tid ;) Och så får jag ju privilegiet att få en helkväll/natt med fina Linda! Vi ska ta en promenix kvällen innan så jag hittar dit. Fast det är iofs inte någon garanti för att jag ska komma ihåg vägen dagen efter...

Sen åker jag till Ljusdal på torsdagen där Bellis befinner sig. Då ska väl även lite innebandy hinnas med. Så tar vi hemgång på fredagen! Som vanligt!

Jag har veckan planerad in i minsta detalj kan man säga. Hoppas det blir bra och att inget kommer i vägen.
Helgen är dock tom. Får försöka hitta ork till lite rolig Bellis-tid. Alltså inte sitta hemma och glo på barnfilmer. Hellre utomhusaktiviteter, varm choklad och korvgrillning. Det vore vrålmys! Vet inte vart man kan göra sånt i Hudik dock. Får väl brasa ut i skogen så löser det sig.

Så ser det ut.
Klart slut varulvstjut.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Sv: Det var ju en jäkla lång leveranstid! Vet att vissa one piece företag är väldigt sega, så det kan vara företagets fel också. Svårt att veta, men tråkigt att vänta så länge.

2012-02-13 23:00:52
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0