Skiter i

Igår när jag hämtade stumpan på dagis så satt hon och la pussel. Hon är grym på pussel! Hur som helst så fick hon såklart lägga klart det. När hon var klar packade hon ner alla pusselbitar i kartongen och sen upp på pusselhyllan UTAN att någon sa åt henne. Varför kan hon inte göra så hemma?

Min bestämda mamma-ton funkar inte alls. Förmodligen vet hon mycket väl att jag tjatar ett par gånger på att hon ska städa upp, sen ger jag upp så låter vi det ligga och så skiter vi i allt. Precis så är det! Det är därför det blir som det blir hemma hos oss. Men det skiter man väl i... Eller hur mormor?




Varför städa när man kan ligga i sängen och glutta på Mamma Mu på sin alldeles egna lilla DVD med skärm!
En av de bättre klapparna! Perfekt om man ska åka långt eller om man bara vill ligga i sängen och chilla.
(Då får mamman tv´n för sig själv dessutom).
Rekommenderas!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0