Studenten 2012

Åh sicken dag! Vi åkte tidigt till Ljusdal i morse. Möttes av en enorm frukt och bärbuffé som var över sen Amandas klass hade haft champagnefrukost. Sen var vi upp på gymnasiet och tittade på alla lyckliga ungdomarna i det vackra vädret. Som vanligt känner jag att jag vill göra det igeeeen! 8 år sen jag tog studenten nu. Hujedamig! Sen har vi fikat mest hela dagen och bara haft det bra.

Nu är jag hemma i min ensamhet. Isabelle lovade att jag fick ta några gosedjur av henne så jag skulle slippa sova ensam. Hon är så omtänksam min lilla pärla. God natt världen!


Visst är hon sig lik?


Grattis Amandaaa och välkommen ut i arbetslösheten!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0