Dilemma

Då har man gjort kväller då.
Pyamas på. Tänderna borstade och jag använde till och med Listerine!
MEN vad tror ni mina ögon skådar efter dom bestyren?
Ett stycke cheesecake som jag tog fram för att tina för en stund sen.
Vilket dilemma! Jag var på väg att slänga den lilla oskyldiga biten, men så sniffade jag på den och jag tror inte jag kan hålla mig så mycket längre.

Nu blir det nip/tuck. Vilken glädjande överaskning!
Nip/tuck and some cheesecake.
Sen borsta gaddar IGEN. Gud så jobbigt.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Hehe! Jo du, kan vara jobbigt sånt där!

2010-01-13 22:45:13
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Sandra

Ja, så har Loke också börjat göra. Han är som en ål när man ska ta på han ytterkläderna. Det värsta är ju när han slåss och man säger till han. Då skrattar han bara så vet inte riktigt hur jag ska ta mig till

2010-01-14 10:15:03
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0