Sjuk

Jag är sjuk och jävlig.
Krämpor överallt och har bokstavligt talat blivit en riktig snorunge.
Förstår inte hur det kan finnas så mycket i en näsa.

Mamma kom tidigt i morse och hälsade på eftersom hon vart på sjukhuset en sväng.
Så då var det bara att kliva upp.
Sen åkte vi ner på stan, handla lite på öb å så...
Sen lunch på skutan. Jag tog en fet räk-baguette. Den satt som en fläskläpp!
Handla lite på kvantum sen skjutsade hon hem mig och åkte tillbaka till ljusdal.

Massa datasittande.
Sen ner på stan igen. Gick på Jones med Tommie och köpte tröjor.
Hem och lagade fläskfile´i vitlökssås med tagliatelle. Mums.
Första semlan tog jag i dag också.

Nu har jag gjort migi ordning lite och ska till Bakon och Sandra som just flyttat upp på solbågen.
Ska bli spännande att se hur dom har det.

I morrn Sundsvall.
Känns lite småjobbigt men kul ändå..

Trevlig helg!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0