Sittande sötnöt

Idag vaknade vi sjuuukt sent!
Visst...vid fem tog jag över Isabelle till våran säng, sov till typ nio, upp bytte blöja, la oss i sängen och kikade på smallville, Somnar om och vaknar klockan tvåååå!!!!!!!!!! Hur kunde det gå till? Det är ju så man får skämmas!
Men det var mycket skönt också, så kallt och blåsigt som det har vart ute idag och i natt så ville man ändå inte ut så...

Kollade på Sin city på eftermiddagen. Så mysigt att bara ligga och softa i soffan med en film när det är sånt skitväder.

Men sen blev det att jag och Bellan gick ner på kvantum för att handla lite...är där och ränner varje dag känns det som.

Tommie kom hem med ny dvd och nå surroundljuds-system tidigare i kväll.
Sånt tycker jag, personligen är MYCKET onödigt. Men det är väl bäst man håller det för sig själv.
Jag hatar höga ljud. Allra helst när vissa ska sova.
Så nu har han suttit och klurat och donat med massa sladdar hela kvällen. Missar allt braiga som jag ville se. Blä.

Idag satt Isabelle alldeles själv. Hon lutade sig självklart väldigt mycket framåt och jag satt beredd bredvid eftersom det svajade lite hit och dit, men fick iaf några kort tagna :) Hon är ju för duktig! Gör mamma så stolt :D
Vi måste få tag i en tomtemössa! Vart kan jag hitta en billig sån? We need one...now!
Ska nog ta en runda på stan i morrn. Om man inte sover bort hela dagen och det är skitväder igen.
Dags att leta julklappar. En månad kvar. Men förvänta er inget speciellt från min sida, så fattig som jag är.

Varje dag tänker jag att - det här måste jag göra, måste ringa hit och dit, handla det och det, hämta grejer, osv...
Men blir nåt gjort? ICKE! Jag blir så less att jag aldrig får tummen ur arslet...eller hur man nu säger.

Jaja...avslutar med sittande sötnöten!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Dollar då kanske? vet att jag köpte en tomteluva där för några år sen.. men de kanske bara va stora.. minns inte=) annars får du väl sy eller sticka en.. haha! vilka framsteg hon gör, lillkruttan!

2008-11-25 00:10:43
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
hella

Meeen lillfia....hon bara växer o växer! Åh va ja skämms för att ja inte har träffat henne än!

2008-11-25 15:28:39
URL: http://jippipippi.blogg.se/
Madde

Men gu va fort det går, snart är hon uppe och knallar innan man vet ordet av! :P

fy ja sov också till två idag, men jag skyller på att jag hade en snarkande anders i örat så man somnade vid halvfem imorse och sen skulle han upp vid 6:30 och åka så somnade man inte igen förrns vid nio...ojoj, man får ha såna dagar ibland =)

2008-11-25 18:17:39
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0