Tänder!

Men nu läll börjar det dyka upp små bissingar i Bellans mun =)
Hon har vart gnällig och kass i magen väldigt länge nu, haft händerna i munnen konstant, gnussar, biter, dregglar, och IDAG har jag känt två, vassa, små piggar där inne. En där nere, och en där uppe. tror nästan det är en hörntand?!
Dom brukar ju oftast få framtänderna där nere först, sen där uppe, men hon är ju lite speciell våran docka :)

Hon har iaf verkat haft det extra jobbigt idag. Hon gnäller, grinar, skriker...men hoppas dom ploppar upp ordentligt nu så vi får lite lugn och ro ett tag. Kan ju inte vara så skönt med tandsprickning.
Och jag vill ju dit och känna och kolla men det får jag icke! Stackars lilla tösen...
Och hon har även trillat omkull ett antal gånger idag. Huvudet får mycket stryk när man ska stajla på det där viset. Hålla i sig med en hand när hon står upp å så...

Hon har börjat blåst mig i magen också. Alltså, blåser så det kommer massa pruttljud. Det kan hon roa sig med ganska länge, och inte bara magen, även armar, händer och annat som kommer i hennes väg.
Och ibland får hon för sig att härmas. I Helgen härmade hon sin papps när han hostade. Så dom hostade på ett bra tag. Låter så roligt när hon tar fram sin fejkhosta, harklar sig, osv... :)

Så! Det var lite update om min lilla flicka :)

Håller även på och funderar över att göra en tatuering som har nåt med Isabelle att göra.
Många skriver ju namn och födelsedatum, har fötter eller händer...men jag vet inte..
Namnet och nåt mer. Nåt som beskriver den obeskrivliga kärleken som man känner för sitt barn. Svårt att sätta ord eller bild på sånt... Hade gärna tatuerat in hennes söta ansikte, men vettetusan om man kan hitta nån som är så pass duktig.
Men om nån har nåt förslag eller är duktig på att rita så säg till.


Lite smågrått skägg...hmm... :D




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Nu vet man vart man INTE ska göra en tatuering! haha.. myysigt!

2009-04-29 16:39:51
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0