Gräsplockande

Helgen har spenderats mest utomhus i det tokfina vädret. Helgen är ju dock inte slut än, men det känns verkligen som måndag idag.
Isabelle har fått känna på gräset för första gången i sitt liv. Det var nog spännande och lite läskigt. Hon satt och drog upp massa gräs, fast som tur var så åt hon inte såå mycket av det :P Och så jagade hon katten litegrann och klappade så fint..

På fredagkväll var jag till Madde med Linda och Elin. Satt där och snackade, svullade och youtubade. Trevligt!
Fick träffa Maddes pojkvän för första gången också. Var ju på tiden. Men jag hade ett hål i byxorna, hoppas han inte såg det.
Självklart har vi också grillat i helgen, försökte ta en promenad runt kyrksjön, men precis när vi kom ner så märker jag att ett av däcken på barnvagnen är helt tomt, så då gick vi till Brollans och käkade mjukglass i stället.

Igår när vi kom hem, blev det först en tur till söderrå, sen handla och hem och bada bort alla Ljusdalsbaciller.
Sen kom Sandra och Bakon, så blev det Forrest Gump-tittande. Så bra film!

Ser ut att vara fint väder idag med. Blir till att laga spagg och köttfärssås snart, sen träning!
Och i kväll MÅSTE jag bara komma ihåg att deklarera...att jag alltid ska vänta till sista sekunden..
Welliweell...latah!



Isabelle och Mickeeey!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0