Trött

Nu är jag såå trött i kropp och huvud. Jag har jobbat på sjukhuset och har haft fullt upp hela dagen. I morrnbitti ska jag dit igen. Det var lite tufft att lämna Isabelle på dagis redan halvsju, men det hade gått bra. Sov länge på eftermiddagen. Ganska förståligt.

Snart är det dags för välling och bompa. Då ska jag ta mig en dusch. Såklart är det en massa bra tv i kväll som jag förmodligen inte orkar se. Typiskt.

Nä, jag orkar inte mer än så här. Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
cochise.blogg.se

Sista avsnittet av dh för den här gången om jag inte missminner mig så somna inte för guds skull! Det kommer ju bli nån irriterande spännande avslutning xD

2010-06-01 19:20:04
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0